monday, see you soon again!

Jag har haft en bra dag idag! Var ute och finåkte lite med mamma bara för att hon har en ny bil, fikade och köpte ett madrasskydd. Knatade ner till Kulturama för att köra hårdträning med On Stage inför söndagens show under julskyltningen och nu sitter jag klistrad framför NCIS på TV i soffan! Inte så vidare effektiv känns det som, men hey - jag köpte något vi behövde så lite nytta har jag gjort ändå! Det känns lite halvtrist att jag har haft lite småhuvudvärk i några dagar nu bara, det är irriterande!

Så, ska vänta in nästa paus i programmet nu så jag kan ta en varm dusch, hemcyklande i detta vädret var en killer I tell you!


Nymålade naglar = happi fingrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0