kvällen före dagen


Blondinerna till vänster


Och lite suddiga brunetter till höger


Och så rödtotten som förenar dem båda!

Min kväll igår var kanoners! Maten är som alltid på Spice n' Rice jättegod, och med sällskap av åtta Kulturamisar blev det inte illa pinkat alls! Var sedan och såg Sound of Music. Inte riktigt my cup of tea, jag tyckte musikalen var lite väl långsam. Skyndade hem för att få besök av Eve, Karro och Johan. Sörplade vin och snackade mest strunt hela kvällen. Just the way I like it. Vaknade efter en lång sovmorgon idag och njuter nu av en skönt ledig dag. Mmm! ♥

Kommentarer
Postat av: j u l i a

hahaha, va konstigt eftersom att alla mina kompisar sa att det hade lagt ner, haha! ;) Aja! Det kanske bara byggde om eller ngt! Jo, det gör jag, gör du? :)

2010-11-06 @ 14:26:23
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0