dagens ljusglimtar!

Det känns återigen lite mer hoppfullt för Charles! Vi pratade med vetrinären som rekomenderade ett kosttillskott som tydligen ska lösa detta med kissandet överallt. What? Lyckopiller för katter, eller gift som orsakar typ smärta varje gång han försöker kissa någonannanstans än i lådan? Jävligt mysko, men vi vill ge det ett försök. Undrar ifall det finns piller som tar bort dåliga ovanor hos människor också, hmm. Typ knäcka fingrarna i min närhet. Ysch.

Sedan jobbat som vanligt idag, fyra klasser har jag fått till. På hiphop avancerad hade min elev Elina med sig hembakta chokladbollar som vi fikade på i slutet (ja, vi stretchade samtidigt, vi är inte helt värdelösa! :D). Det satt en hel del bra i magen kan jag ju säga! Saker som gör en lite gladare än vanligt!

Nu är man hemma och ska strax in i duschen som vanligt. Sedan lite käk så blir det bra. Mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0