tjoho!

Jag var verkligen helt död igår när jag kom hem! Samma sak imorse, vaknade och kände mig bakis! Huvudet var snurrigt, kroppen värkte. Då är det ju extra roligt att stiga upp vid sju för att tvätta. Ha. Nej det är det inte. :) Fast nu är det nemas problemas, jag har hunnit bli normal. Lite småstressad bara. Hade en klass från John Bauer igen, IT-killar denna gången, duktiga! Måste säga att det är roligt när ens fördomar krossas, båda två IT-klasserna har nästan presterat bäst! Sedan har jag hunnit koreografera klart OnStages uppvisningsdans, och jag måste säga att den kommer blir sååå fin! Mycket träning dock - men grym på scen! (Tror jag iallafall!)

Nu är det snart jazz, och innan dess tänkte jag käka lite och sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0