svarta vingar, någon?

Jag har haft fullt upp hela dagen idag! Drog ner på stan med Martin när det öppnade för att gå på jakt efter allt som behöver köpas inför uppvisningen nästa helg. Jag behöver verkligen ett par svarta vingar av fjädrar, så stora som möjligt. Någon som har att låna ut? Hittade iallafall en massa annat bra-att-ha. Köpte till exempel smink från I.D bare minerals, tänkte testa om det är en sådan wow-effekt som det påstås. :)

Tränade sedan inför Rebecka och Antons projektarbete. Tur att det ligger efter uppvisningen så att jag har tid att träna! Just nu har jag inget annat än mina koreografier i huvudet, och det känns omöjligt att kunna någon annans material bra just nu. Det löser sig senare! Dags att dra sig hemmåt, och jag är gaaalet hungrig nu!


En massa god maaat! Från Nöjesnyttpartajet i onsdags. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Runarmargrete

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:54:03
URL: http://runarmargrete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0