longboard!

Min älskling är den finaste som finns! Idag sa han till mig på telefonen: senare så ska du få en överraskning. Ooooh säger jag och undrar och undrar! Jag fick ont i magen för att det skulle vara något som gjorde ont, han sa att det var något som skapar minnen och som man skulle kunna få ont av. Vi gick och gick och gick in i Växjö Street. Där sa min finfine: välj en longboard älskling. Bara för att vi pratat om det länge att det vore schysst att susa fram på. Han sa att han hade valt på att ge mig en longboard eller en tatuering. Det blev en longboard och jag är glad! Jag har övat. Jag måste öva lite till. Jag är ganska vinglig, but still! Looking good. ♥

Kommentarer
Postat av: Mariel

Haha vad kul, köpte med en longboard i helgen! För jävla roligt är det!

2010-06-01 @ 17:03:01
URL: http://marielam.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0