kultur och mys!

Jag hade en riktigt skön och slapp morgon, sedan blev det plötsligt brådis för att jag skulle ner till stan och möta Martin. Vi myste lite på stan, gick på en utställning om humanitet på Palladium, min elev Mariel anordnade! Jag bjussade också på lunch, fick en finfin ring från ett stånd på torget av Martin och shoppade lite nya kläder.

Sedan blev det premiären av Sex and the City! Riktigt aptrevligt. Fick goodiebag med lite trevliga saker i, goda snittar och en bra film. Så roligt att det kryllar av tjejer i alla åldrar som är uppklädda till tänderna när det vankas SATC! Efteråt hamnade jag, Elin och Tim på Deluxe med en drink i handen. Mmmm! En himla bra dag med andra ord!


En crappy bild, I know. Men såhär såg snittbuffén ut från sittplats på bion iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0