vad som bor i min väska

Bara för att liksom. Jag antar Emelies utmaning och avslöjar vad jag kånkar på fram och tillbaka i princip varje dag! Vilket ju är ganska mycket, eftersom jag alltid måste ha en stor bag med mig.

♥ Dator med tillhörande sladd och mobilt bredband
♥ Två block, ett för koreografianteckningar och ett för lektionsplaneringar
♥ Min livsviktiga almanacka med tillhörande fin färgpenna i för dagen vald färg
♥ Stor rosa plånbok
♥ Min digitalkamera med sitt fina etui som ser ut som en orientalisk matta
♥ Ett annat etui fullproppat med viktiga saker som tamponger, trosskydd, handcreme, läppglans och mun-mot-mun metoden-skydd
♥ Frukt och matlådor

Och idag råkar den också innehålla:
♥ Handduk och duschgrejer
♥ Smink
♥ Träningskläder
♥ Keps
♥ Gamla bio- och bussbiljetter
♥ Hörlurar och ipod
♥ Cd-skiva med OnStages repetoar
♥ Revisionsberättelse och resultatrapport osv sedan årsmötet med Aktiv Ungdom
♥ En tidning från bion

Så, vad gömmer ni för hemlisar i era väskor?

Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: hihi, har typ världens scenskräck, men det ska nog funka :) bara man bestämmer sig för någonting så funkar det bra :D

2010-03-13 @ 17:37:44
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0