sleepy sleepy

Ajm bääck! Från jobbet då. Och det gick prima idag! Jag blir så himla glad när jag ser min idé utvecklas och ta form, att mina dansare förstår hur jag vill ha det, och dessutom sätter det snyggt. Det är ju faktiskt inte ett dugg säkert att det blir så. Jag låtsas att det beror på att jag är en sådan grym koreograf/pedagog! Ha! Man kunde ju hoppas. :)

Dansade ju sedan jazz, och det kändes verkligen inte som igår. Det var det ju faktiskt inte heller, det var tre veckor sedan jag var på klass! Men jag gick därifrån med huvudvärk, vi hade en övning mot slutet med en massa ångest och hopplöshet. Skönt att få lite frisk luft på vägen hem iallafall.

Dags att hoppa in i duschen. Blir workshop imorgon med elever från John Bauer. Sweet dreams cutiepies!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är ledsen att jag så totalt mosade ner er så där i slutet av er dag. Det är bara att hoppas på att det kommer göra koreografin helt makalöst bra! Även om ingen ville säga något efteråt skickade ni massor av tydliga signaler till mej, som övertygade mej om att det var en lyckad övning.

2010-03-10 @ 11:23:49
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0