today's gonna be a good day!

Det är en bra dag idag. :) Vädret är lite halvpissigt och regnigt, men det gör inte så värst mycket ändå tycker jag inte. har en massa koreografering och planering att ta tag i idag. Jag kommer sluta som en lite utbränd stump! Okej, vi ska inte dra det så långt, men det kommer bli skönt när man slipper bekymra sig för uppvisningen, thats for sure. Tur att det är roligt!

Och hörrni, jag hörde lite inside information om att man idag får en gratis kaffe och chokladboll på Millas! Mwahahha, jag är snål yes ma'am! Of course ska jag försöka hinna med en avsticka dit! Namnam!


Kommentarer
Postat av: ronja

så bra (:

Jo det är bra med mig (:

2010-03-23 @ 11:48:58
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0