st patrick's day today, lads!

Jag vill fira! Okej, jag är egentligen inte ett dugg insatt i vad det är som firas. Men jag råkar gillar grönt och jag råkar gilla feasts, så why not? :D Jag har ingen aning om hur man firar heller, borde man dricka irländsk öl och whiskey kanske? Eller bara klä sig grönt och vara glad? Jag får rota fram något grönt i garderoben tror jag. Och äta en semla dagen till ära kanske! Haha, semlor får symbolisera fest för mig oavsett vad det handlar om! YUMMIE!


Så här kan det se ut i Chicago när det är St Patrick's Day! Hittad här.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Cherin

Jag har missat det här med st patricks day helt och hållet...

2010-03-17 @ 11:34:27
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0