sneakersjakt

Jag måste ha ett par nya sneakers, de skor jag har är galet slitna och loja! Så nu är det dags att skaffa nya helt enkelt. Tänkte dra ner på stan nu och haffa Martin på Kulturama på vägen och kolla in Växjös utbud. Hoppas på att hitta några fina! Vi får väl se, de flesta modeller och färger brukar var samma i alla butiker - det verkar som att Växjöbor inte vill se annorlunda ut någonstans, butikerna vågar iallafall inte tro på det. Men men, vem vet. :) Därefter blir det jobb, tre klasser ikväll, och jag som börjar känna av halsont! Oh no! Ska försöka ta det lugnt och låta eleverna göra jobbet. After all, thats why they're there, right?

 

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklarrrrt!

KAN JANG!! drick et, hjälper det mot min förkylning hjälper det fan alla!!!

2010-03-16 @ 17:15:16
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Oddveronika

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-06-20 @ 10:00:13
URL: http://oddveronika.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0