shoppingsug

Oooh jag vill shoppa! Det börjar ju komma in så mycket schysst i butikerna, vårkläder och framför allt lättare kläder. Synd bara att pastellerna är så stora i vår, jag gillar färgstarkt! Men jag ska inte påstå att jag inte hittar en massa att köpa ändå! Men nej, hold it Elin. Jag ska ju åka upp till Stockholm nästa helg så jag sparar mig lite till dess tror jag! Blir nog lite nya tall tees och annat skoj däruppe! Yaay! Jag hoppas bara på att det är fint väder när jag är där, jag vägrar ta med tjock vinterjacka. Men det blir säkert bra!

Hur ser er onsdag ut idag då? :)


Randiga haremsbyxor - Hängmatta, Linne - Gina Tricot, Randig tröja - Lindex, Sjal - American Apparel


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hej vad kul att du kommer och tittar! :D

2010-03-24 @ 14:10:33
URL: http://entrea.blogg.se/
Postat av: Juliusmaja

Nice site, regards from the netherlands!

2012-01-18 @ 11:22:13
URL: http://juliusmaja.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0