livstecken

Idag har det varit en väldigt bra dag! Var precis hemma hos mamma och pappa och fick i mig lite pizza. YUMMIE! Helt okej måste jag säga. Och det gör ju inte saken värre att man alltid får någon mumsig efterrätt på peppen. Innan dess jobbade jag, har hängt på Kulturama hela dagen. Till exempel så hann jag med att affischera hela foajen med Bounce-affischer. Himla snyggt tycker jag! Ni har väl inte glömt att kirra en biljett? De börjar nog ta slut helt nu skulle jag tro, så skynda skynda!

Under hela förmiddagen satt jag i möte också, och det kom mycket gott ur det! Bättre anställning för mig till exempel! Men sedan blev jag också väldigt förvirrad. Som vanligt. Vi får väl se hur det går att reda ut allt senare. Blev till att boka in både ett och två möten till. Jäjä. Tummen upp iallafall!


Ha! Jag fick söta Frida och Annie att agera modeller idag. Himla snyggt och spontant de kollar in min Bouncevägg tycker jag!


Kommentarer
Postat av: j u l i a

hahaha, glöm inte att du är skyldig mig en affisch sen :D! hahaha

2010-03-06 @ 11:10:47
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0