havin' a nice day already?

Jag har tvättat hela morgonen, så segt! Men snart klart iallafall! Sedan blir det till att fixa lite ärenden på stan, som att hämta ut biljetterna till Bounceföreställningen till exempel. Hiskeligt angenämt måste jag säga. Och därefter blir det On Stage! Idag hade jag tänkt hoppa över att dansa jazz, för Maja kommer pallra sig hem till Småland igen. Jag vill passa på att träffa henne när jag kan, eftersom jag ska på jobbresa tisdag och onsdag. (Vuxet värre!) Hmm. Borde nog egentligen ta och packa inför det nu..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du missar väl inte lärarträningen kvart i tre? :)

2010-03-01 @ 11:59:47
URL: http://emsblogg.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0