alis volat propriis

Satt i möte under förmiddagen, sedan en massa dans och jobbande. Hann med lite viktigt prat mellan också. Det var en bra dag idag, bra saker blev gjorda. Men jag är också alltid lite mer förvirrad när jag försöker förstå vad den administrativa delen av mitt arbete ska gå ut på. Bah. Tur att det börjar gå mot vår säger jag! Annars hade jag aldrig orkat med allt. Allt som kan krångla, det har krånglat på senaste. Men så finns det ju ljuspunkter! Som alla roligt konstiga elever jag har, och dem som flockas för att kolla in min tatuering (haha, I´m such a rockstar!), mamma som kommit förbi och proppat hela kylskåpet fullt med ägg från söta mormor. ♥

Men imorgon blir det lunchmöte med Emelie och undervisa två klasser. Sedan avslutar vi dagen med Alice i Underlandet. Låter inte så pjåkigt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0