alice i underlandet

Har ni sett den? Jag var och såg den igår. I like! Jag älskar att kolla på filmer om andra världar, det är så skönt att sjunka bort till en annan plats sådär för en stund. :) Blev lite hipp om happ en parmiddag också. Emelie och hennes Kotten hängde på, och så drog vi och käkade på Maido innan. Himla trevligt! Bra sällskap, bra kväll!



Idag hade jag tänkt hänga på Martin och några av hans kompisar för att åka till Jönköping och kolla in högskolan där. Men jag vaknade lite sent så jag skiter i det och kör på effektiva dagen. Tänkte hinna med lite planering och koreografering, storhandling och städning. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Abdullahstine

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-08 @ 12:51:28
URL: http://abdullahstine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0