wakie pakie



Woh jag har haft två riktigt bra dagar! Igår drog jag och Maja omkring på stan och åt glass. Träffade på Karro, Rosanna, Simone och Stefan aswell. Skyndade hem för att göra mig iordning och sedan åka till Teleborg. Martins syster Amie fyllde 13 bast! Mumsiga muffins! :D Fortsatte sedan in till stan och käkade sushi på Maido. Maja kom och hon och jag drog hem till Stefan på grillfest, och hamnade sedan på deluxe. En grym kväll! Ni ser ju själva vilka bilder vi fick till, haha!

Maja som på vår lilla soffa idag, så vi passade på att softa med scones på morgonen, och vi hann också med att färga mitt hår! Svartaste svart! Ni får se senare hur det blev. :) Som man borde en sån här perrrrfekt dagen efter så hängde vi vid sjön med glass. Yummie! Det ni! 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0