vad händer under midsommar då?

Nu kommer de igen. De där högtiderna när man ska luska ut något att hitta på. Som vanligt är det jag eller Maja som ska ordna något. Jag och Martin försökte få till att dra till någon stuga på Öland. Men alla visade sig vara upptagna. Sedan tänkte vi att vi lånar peppen och är kvar i Växjö. Sista budet är nu att vi på något sätt ska ta oss till Öland ändå. Jag måste bli bättre på att planera sånt här långt tidigare, men jag tycker inte det känns tillräckligt viktigt i mitt liv för att planera upp det flera månader i förväg. Typiskt värre. Vi får väl se vart vi hamnar i slutändan. Det blir säkert någon paniklösning i sista minuten. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0