mmm!



Jag och Angelica har blivit intervjuade idag, Nöjesnytt skulle skriva om Kulturamas nyheter till hösten. Hoppas det blir bra bara, det är så himla lätt att det blir fel när det väl är tryckt. :) Martin och jag knallade lite på stan efteråt, och det slutade med att vi köpte jordgubbar. Mums! satt hemma hos Emelie framför deras bautaprojektor och kollade på film och mumsade. Fler som ätit jordgubbar idag?

Imorgon är det dags för studentfirande! Hoppas på att de får bättre väder än dagens studenter, stackarna.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

usch det var hemskt, slutade aldrig regna. Och jag som ville gå och titta i fina butiker... Istället hamnade vi i en tråkig stor galleria. Får åka dit en annan gång. Jaaa, har du varit där? Jag har faktiskt aldrig varit i Köpenhamn. Eller, tivolit när man var liten. Räknas inte riktigt.



Fin väska du hitttat :)

2010-06-07 @ 23:39:08
URL: http://ndotter.se
Postat av: Emelie

Kul att läsa att ni utnyttjar faciliteterna! ;) Och ja, jag har ätit jordgubbar idag! Hälsa Martin!

2010-06-08 @ 00:32:33
URL: http://emsblogg.qaw.se
Postat av: Sofia

Hej Elin,

Tack för en härlig blogg! Då du har ett stort dansintresse vill jag tipsa dig om allt kul som nu händer kring den nya chokladsmaken Marabou Polka nu i sommar. Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet/ kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris.

Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på www.marabou.se/polka!

/Sofia

2010-06-08 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0