en dag med syster yster





Titta sicken sötnos! Hon är lilla Saga, som kommer hem någon gång nästa vecka. Och någon gång denna veckan får jag hem min lilla bäbis! Min kamera krånglade en massa så jag har inga bilder på honom. :( Men jaja, jag lär inte behöva oroa mig för det.

Vi hade en bra dag idag, jag och Lisa. Vi började med att springa en runda på VAIS, visade sig att jag sög på det. Efteråt låg vi och pumpade muskler ett tag, och då visade det sig att Lisa visst sög på det! Lovely! Blev sedan bjuden på lunch och hemmagjord glass! Mums! Slocknade lite i deras mysiga soffa innan vi mötte Martin på stan. Han har skaffat glasögon! Så himla fin blir han! :)

Guess what! Imorgon blir det roadtrip ner mot Blekinge för att våldgästa Emelie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0