nu drar vi till visby!

Jag fixar och grejar med packningen, det är rätt mycket att hålla reda på mellan alla flyttkartonger, kattvaktsbestyr och visbyplanerande! :) Det blir awesome att dra iväg en stund, och sedan komma hem till en rolig flytt. Yaaay! Vad ska ni ha för er här hemma? :D Jag kan nog inte skryta jättemycket om att vi kommer ha kanonväder direkt, men what the heck - miljöombyte iallafall. Goodie. Blir inget datanördande där borta, så jag kommer inte tillbaka förrän på onsdag. Ha det fint! ♥


Hahaha kolla in mina ben! Hoppas jag inte alltid ser ut så, då behöver jag nog biffa till mig lite, speciellt mitt vänsterben. :D Anyways så älskar jag min tröja från JC och sjal frpn Bikbok!


Kommentarer
Postat av: Marie

oooh vad snygg tröja

2010-08-08 @ 22:29:54
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0