konstig kväll

Det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig! Min kusin Manda kom och hämtade mig vid sextiden. Sahlströmsyskonen skulle uppträda på Abetongs avslutningsfest, där Martin har sommarjobbat, dit jag också skulle. Men när vi kom hem till kusin Simon för att hämta upp honom så har han superkramper i magen. Stackarn! Vi fick illköra in till akuten! Han blev inlagd över natten, de vet fortfarande inte ifall det är blindtarmen som spökar eller om det är typ inflammation i några körtlar i magen. Helt galet! För några år sedan blev jag också inlagd för exakt samma sak, de där kramperna gör helt galet ont! Man vet inte vart man ska ta vägen! För min del hade jag en "förkylning" i magen, vi får hålla tummarna för att det är det för kusin vitamin också.

Tja, jag och Manda fick iallafall en schysst kväll med donken mat och lite häng. :P


Japp. Katter vinner i alla lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0