jag har ju glömt!







Kolla in våra snygga tröjor! Dee blev klara för ett tag sedan, men jag har ju helt glömt bort att visa den! Det var grymma Marcos Fuentes som ritade loggan åt oss, och sedan blev vi sponsrade med trycket av Just Nu och Hjärtebarnsföreningen. Great! Eller vad tycker ni? :D

Förövrigt så har jag kokat bort idag. Charles krånglade med oss igår kväll så idag har jag varit hemma hela tiden för att ha lite koll på honom. Vi hann ut en timme på gräsplätten en timme för att sola bara. Lagom roligt att vara hemma en sån här dag! Speciellt när Martin tyckte han minsann inte kunde vara inne och drog till sin familj. Hmm..ja jag har ju bara en katt att passa hela veckan medan han jobbar. Hmpf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0