jag har hängt på går'n

Jag var iväg hela dagen igår! Det var dags för en sån där ovanlig släktträff med mammas kusiner och sysslingar och hela köret. Det är verkligen jättesällan det blir av, och det var nästan ingen av gamlingarna som kände igen mig. Sist de såg mig var jag kanske runt 8 år eller nåt. Men vi drog upp till Sibbetorp som ligger i närheten av Mönsterås. Mammas kusin bor på en riktig bondgård, de har kor och traktorer och hela köret.

God mat, en mysig tipspromenad och en massa trevligt umgåsande. Mitt lag vann dessutom tipspromenaden så vi kammade hem varin t-shirt. Vi får väl se hur mycket den kommer användas dock. Haha! På vägen hem tog vi upp vår fina tradition med nattabad! Vi stannar alltid till halvvägs hem i Älghult och tar ett dopp, och det var hur skönt som helst vid ett-tiden inatt! Myspys!

Nu ska Martin och jag ner till stan en sväng! Kärlek.


Lite släkt innan tipsrundan


Jag fick åka lite med sysslingen på fyrhjulingen


En galet stor traktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0