huvuvärk, vatten, träning och njuuutning

Det är väl ungefär så det är nu. Man är lite allmänt seg i huvudet, dricker vatten mest hela tiden, planerar lite inför träning för OnStage och njuter av ledighet och värme. Det var iallafall skönt att vakna idag utan att vara äckligt klibbig över hela kroppen, även om jag definitivt lyckats bli det nu.

Vi var och såg Eclipse igår, och jag blir verkligen aldrig sådär intresserad som alla andra blir. Som småtjejerna som fnissade hysteriskt bak i salongen eller småkillarna som kommer ut och konstaterar att det var ju faktiskt grymt bra! Haha, är jag gammal eller bara väldigt tråkig? Jag vill också bli sådär blown away när de tar av sig tröjan och när de pratar om evig kärlek (när de är typ 17 bast... hmm) men det går bara inte! Det är alldeles för långsamma filmer.

Okej. Nu måste jag ställa mig i en iskall dusch. Så är det bara. :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är varken gammal eller tråkig! Du har bara högre förväntningar på livet än en musklig överkropp eller att sitta i tornet och vänta på räddaren som kan klättra upp för ditt hår. :)

2010-07-15 @ 22:57:08
URL: http://emsblogg.qaw.se
Postat av: elin har ordet

Haha ja det är väl så! Synd bara att det krävs så mycket mer nu för att bli wowed, som att vara lättroad du vet! :D

2010-07-15 @ 23:13:08
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0