gaaah!

Jag är så frustrerad! Detta är säkert fjärde gången nu som jag hamnar precis på gränsen i lägenhetskön! Jag får hyfsat många erbjudanden hela tiden, men det är alltid någon jävel framför i kön som dessutom alltid tackar ja! Blaaaah! Och så ringer jag till privata uthyrare men de har inget ledigt och blaha blaha. Jag blir galen! Jag vill så gärna flytta snarast! Martin och jag tog i hand i vintras om att aldrig mer bo här vintertid. Så det betyder att vi måste hitta en lägenhet hyfsat kvickt. Voine voine, hjälp snälla?




Kommentarer
Postat av: Elina hansson

Hör där jag bor finns alltid lägenheter typ :) finns både tvåor, treor och fyror:) dock längst upp på högstorp, men det är ändå bara 3 km till stan :) husen är byggda för typ tio år sedan så det är frächt och fint :)

2010-07-11 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0