sunday, bloody sunday

Idag hade jag inget jag skulle hänga med Cherie på, och det vara ganska skönt att ha a day off. Speciellt när man hade lite ont i huvudet och var lite allmänt seg sedan igår, hehe. Maja var också ledig så vi passade på att möta upp Maria på stan och ta en fika på Muffin Bakery. Yummie! Hittade sedan ett par schyssta skinnhandskar och ett par örhängen på Gina Tricot. Hur fina som helst! Lite Cheriestyle, tyvärr känner jag mig lite överimponerad av denna kvinnan. Jag tänker inte ha på mig örhängena när jag träffar henne, pinsamt.

Och sedan fick Maja och Maria för sig att de skulle börja med syjunta och sitta och sticka. Så det blev ett maniskt letande efter de perfekta stickorna och det mest awesomeaste garnet som gick att hitta i Stockholm. Herregud. Jag är glad att jag har en liten mamma som gillar att sticka. Jag har en massa schyssta benvärmare och sjalar hemma, homemade. I like. :)

Imorgon ska jag börja dagen på Göta Lejon. Kolla in repet inför Grease. Det blir nog lite trevligt. Jag tycker det är lite roligt att se "kändisar" dansa. Sällan man ser flickidoler och komiker svänga sina lurviga, haha! Efter det vet jag inte hur det blir, mitt dagsschema är lite hipp om happ sådär. Vi får se. :)

By the way så kan man kika in hos Amis och bli veckans blogg. Klicka in och kolla!

Kommentarer
Postat av: Amis

Nu ligger du med som Veckans Bloggare =)

2010-01-17 @ 22:20:16
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0