seg lördag

Idag är dagen då allt som inte gjorts tidigare behövde göras. Tvätta, städa och sånt you know. Nödvändigt men gud vad trist! Har inte kunnat ha internet heller för det var Martin tvungen att ta med sig när han skulle undervisa idag.  Men vet ni vad! Jag hittade ett erbjudande när jag var och handlade för ett tag sedan. Man skulle köpa fyra sunsilkprodukter och skicka kvittot någonstans eller hur det var, och igår fick jag hem ett presentkort på en skönhetsbehandling! Det känns ganska schysst att få en ansiktbehandling för typ en hundring faktiskt. :D

Egentligen hade jag velat få en klippning, mitt hår ser seriöst ut som ett skatbo! Det är så slitet så det blir en jättetova för minsta lilla. Så jag tänkte att min lilla mamma kunde få en ansiktsbehandling, och sedan betala en klippning åt mig. Men hon ville inte ha nån behandling utan gav mig istället en klippning! Så jag fick både och! Det är tur att man har sin lilla mamma ibland. ♥

Nu måste jag lägga in en ny tvätt och fixa mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0