revolucíon!

Viva le revolution! Tjoho! (okej, okej, jag kan inte stava det på något ballt språk så det fick bli något mellanting) Var och hängde lite på Kulturama idag. Vi var ett gäng lärare som träffades och diskuterade vad vi vill förbättra på jobbet, och ska prata med ledningen och sådär. Vi ser ju inte till dem så ofta direkt, de sitter ju inte i samma lokal. Förhoppningsvis blir det ett effektivt möte med dem senare. Håll tummarna!

Shit jag har varit galet trött hela eftermiddagen, vi har verkligen vänt på dygnet. Borde man somna som en liten bäbis framför TV klockan 17? Hmm. Jag vet inte jag. Men ikväll ska vi iallafall till Emelie och hennes sambo och kollap å några japanska kaniner på TV. Vad det är? Inte den blekaste! :D Låter awesome!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

japanska kaniner? nu blir jag nyfiken!^^

2010-01-05 @ 23:01:59
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0