packlista

Åh jag hatar att packa. Det känns alltid som om man glömmer en massa viktiga saker, och det är jobbigt att tänka på vilka kläder man ska välja. Man måste ju tänka så långt frammåt, och dessutom brukar jag aldrig vilja ha på mig det som jag tänkt ändå. Jag ska ju vara borta åtta nätter, och jag måste ha med en massa träningskläder som tar stor plats. Hujeda mig.

♥ Underkläder
♥ Träningskläder + Converse
♥ Duschgrejer, tandborste etc
♥ Vanliga kläder, jeans etc
♥ Festkläder + skor
♥ Smink etc
♥ Kamera + laddare
♥ Mobilladdare
♥ P-piller
♥ Jättetröja som är Cheries som hon glömt i Växjö
♥ Pengar, mobil och liknande

Tur att jag ska bo hos Maja och Andreas. Jag slipper ta med lakan, handduk och plattång! :D Och jag kan ju alltid låna lite grejer av henne. Lite payback sådär för att hon alltid lånar en massa när vi ska festa!

Vet ni något jag har glömt att inte glömma? :O

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

ne jag satt och tänkte en stund men kom inte på nått! Fan va kul, jag vill också till Stockholm, have a good time Äjlin!! :D

2010-01-14 @ 00:20:23
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0