onsdagens doings

God morgon! Idag hade jag egentligen tänkt att jag skulle vara på Göta Lejon vid 10, men sen ångrade jag mig och bestämde mig för att gå dit efter lunch nångång. Det är lite segt att sitta där mellan 10 - 18, det är inte så mycket dansande med och när de väl repar dansnummer så markerar de mest. Så jag tänkte passa på att utnyttja att varken Maja eller Adde är hemma, och planera lite inför mina klasser. De börjar direkt efter att jag kommit hem!

Senare ikväll ska det dansas hiphop, äntligen! Det blir först en klass på Marikas, och direkt efter blir det Dance Experience på Balettakademien. Dance Experience verkar kul, det är en klass varje vecka där det kan komma i princip vad som helst. Men jag har för mig att Cherie pratade om att det kanske blir "konstig hiphop". Jag håller tummarna för det, konstigt är bra!

Imorgon är min sista dag här i Stockholm, jag åker hem tidigt på fredag morgon. Jag vill kramas med min sambo!

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh vad mycket roligt du har gjort idag verkar det som =)

2010-01-20 @ 17:02:11
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: M

Kul :D Allt bra idag?

2010-01-20 @ 17:19:42
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0