mitt temporära boende





Jag har hittat ett sätt att få in bilder, jihu! Jag gillar inte bildlösa inlägg. Och när jag själv inte blir speciellt intresserad av att läsa inlägg efter inlägg utan bilder så kanske inte andra heller gillar det. Såhär ser det ut på mitt hotell. Jag får god mat, senast var det tacos, får sova i en bred säng och allmän service! :D Awesome! Fast det är ensamt om nätterna, jag saknar att ligga och trängas med min sambo. Men ju längre man är ifrfån varandra, desto mer saknar man.

Jag fick tag på Cherie idag också! Så jag knallade iväg till Dans Center på Söder och kikade på träningen inför musikalen Grease. Det ser bra ut kan jag berätta! En nytolkning av dammiga Grease blir fräscht med hiphopinfluenser. Det gillar vi skarpt. Synd att premiären är i februari, jag kommer aldrig ha råd att åka upp och se den. Men passa på att se den ni som kan!

Inorgon ska jag till Marikas och kolla in Cheries klass med ungdomar. Bra för mig som undervisar kids! :D

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

ohlala vilken lyx!!;) Hälsa frååån miiig!!!

2010-01-16 @ 04:56:18
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fint de har det! Men vad är det för nåt i fönstret vid matplatsen? Kudde? Glaspjäs?

2010-01-16 @ 07:54:34
Postat av: elin har ordet

Det är en kudde! :D De har breda fönsterbleck. Men det är en jättefin lägenhet, med lite designmodifieringar som barnkladd på väggarna.

2010-01-16 @ 10:35:42
Postat av: Anna

JÄTTEFINT!!! Den där soffan och soffbordet är så fint matchat med allt rött och orange, :))))

2010-01-19 @ 23:47:54
URL: http://metrobloggen.se/annajosefina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0