keep rollin' rollin' rollin'

Åååhej! Nu har allt dragit igång på riktigt! Hade min jazz och mina två raggaklasser idag. Det är skönt att det har börjat, även om jag inte har några lediga kvällar framöver så gillar jag verkligen att jobba. Och det gick helt okej, fast jazzen var galet förvirrad från mitt håll, men what the heck! Mina elever vet väl redan att jag är allmänt rörig, annat är det med den stackars nya tjejen, hon borde tycka jag var jättekonstig! :D Och snart har man kommit in i rutinerna också, så det rullar på med planering och sådär. Nu i början av terminen tar det alltid längre tid.

Jag hittade lite gamla bilder från min studenttid på facebook, vad kul man hade! Fast jag längtar inte tillbaka, jag förstår inte folk som gnäller och vill göra om det. Hur kul vore det? Same ol', just same ol'! The future is the future!


Pubrundan. Åh sommar! Kanske borde dra igång en egen pubrunda i sommar, med schyssta buddies och pubar med gratis inträde, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0