jag är tillbaka!

Shiet vad trött jag har varit idag! Vi kom inte hem förrän runt tolv halv ett igår. Och då hade vi hängt på Kulturama sedan ett och dansat. Det var med andra ord lite sletet att ha tre klasser idag. Men nu är det över och jag blev trots allt lite piggare för varje minut som gick. Man skärper liksom till sig. Fast hur mycket piggare jag än blir så lyckas jag inte bena ut det jag har i huvudet. Mina genomgångar måste vara de mest förvirrade någonsin. Jesuses. Danslivet är inte lätt, haha!

Men snart blir det tacos hemma på peppen! Riktigt gott, och det kunde ju inte passat bättre än nu. Plånboken ekar. Jag måste förbereda mig lite för ett möte imorgon också, tur att man har en kunnig pappa som vill ens bästa! Vad skulle man göra utan andras erfarenheter?

Kulturnatten blev för övrigt lite halvbra, men vi hade roligt ändå! Här kommer ett bildregn!


Martin hade sin hiphopklass mellan rep och uppvisning


Snygga Emma och Johanna dansade till Diamonds are a girls best friend


Gos!


Issa dansade till Release!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0