hej alla glada!

Tyvärr blir det bildlösa inlägg från Stockholm, det går inte att pluppa in mitt minneskort från kameran i M n' As dator, och jag tog inte med min sladd. Det får bli bildregn när jag kommer hem istället! :)

Just nu sitter jag mest och tar det lugnt, tänkte kika in i Majas garderob sen och testa lite, jag är hemma själv eftersom båda jobbar just nu! Och jag har inte fått tag i Cherie ännu. Men det lutar åt att jag hänger på henne imorgon, kolla in hennes jobb med Grease och sådär. Det är helt galet vilket späckat schema hon har! Hon lär vara sjukt sleten eftersom hon har klass eller jobbar med musikalen precis jämt!

Hmm, ska nog passsa på att ringa lite folk här uppe och se om någon hinner ses. Eller så knallar jag väl ner till stan och kollar in Stockholm själv. :) Ha en awesome fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0