en vanlig dag på Kulturama





Sånt här gör vi en vanlig dag på Kulturama! Väggen blev klar! Eller iallafall småpillet med strecken på tegelväggen. Det blev fint tycker jag! Sen ska det antagligen tillkomma något mer, men vi är ett moment närmre det färdiga resultatet! Vi hade träning med OnStage idag också. På lördag är det ju Kulturnatten här, och vi kommer uppträda tre gånger! Så det var till att få ihop ett hållbart program med folk i alla danser så det skulle funka med ombyten och sådär. Skönt att vi är fler nu, innan var man tvungen att vara med i nästan varje nummer för att få ihop en show. Så det blir nog bra. :) Nu är jag en hel del trött... Jag längtar efter att få komma hem, käka och ta en dusch. Och ett fotbad, mina fötter behöver det!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

väggen vart väldigt snygg och upp-piggande :D

2010-01-25 @ 22:46:59
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: amanda

shit vad snyggt! kul med förändring :) jag kommer nog förbi kulturama på lördag.



skallepia-smyckena köper man enklast via hennes facebookgrupp "SkallePia". bara att bestämma vilka man vill ha och maila :) jag väntar på mitt lilla paket som borde komma om några dagar! kram

2010-01-26 @ 19:56:43
URL: http://amandalaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0