tvfri kväll

Ja, hur ska detta gå? Jag och Martin har fått nog av att vara zombies när vi kommer hem sent om kvällarna. Det slutar alltid med att vi sätter på TVn och fastnar där. Sedan går tiden och vi orkar knappt fixa något att käka eller duscha. We blame the television. Så vi tänkte "men då skiter vi i att sätta på fanskapet på två hela dagar!". Idag och imorgon. Jag tror det kommer vara skönt. När vi passade Ceasar hos systeryster + sambo så hade vi ingen TV, och då hann man ju med jättemycket! Aaah. Men dator klarar jag mig inte utan. Den är inte min leksak, den är min vän, min livskamrat. ♥


Kommentarer
Postat av: eeelin

snyggo skjorta :)

2010-02-18 @ 21:33:36
Postat av: elin har ordet

I knooow! Den är Martins, men jag har en likadan fast i andra färger också! :D Yaay

2010-02-18 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0