the last bounce

Åhå se var som råkade dimpa ner i min brevlåda igår, helt utan förvarning! En tuff t-shirt med The Last Bouncetryck på! Helt okej tyckte jag! Anledningen är ju att de vill göra reklam all over Sverige, och det gör jag mer än gärna. För det är ju klart man ska gå! Det har redan sålts 35 000 biljetter till de fyra föreställningarna, så nu har de släppt ännu en extraföreställning den 25 april! Jag bara måste gå helt enkelt, och nej, jag har inte skaffat biljett ännu. *paniiiik* Jag har inte riktigt pengar just nu men så snart jag har det så måste jag och Martin fixa biljetter. Måste måste måste! Jag vill ju inte missa vad de säger ska vara Bounces sista stora föreställning, de har varit en stor inspirationskälla för mig.

Men nu blir det frukost och lite planering!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, de har ju sagt det om varje föreställning, att det ska vara den sista. Åtminstone om de fyra senaste. Men den största frågan är förstås: varför har de inte skickat nån t-shirt till mej? ;)

2010-02-18 @ 11:15:15
URL: http://emsblogg.qaw.se
Postat av: Cecilia

sv: jaaa den är super bra, man blir glad över sina fransar haha, iallfall jag men kan ju vara olika:)

2010-02-18 @ 11:58:49
URL: http://ceciliacarlson.bubbleroom.se
Postat av: Rosanna såklart ;)

snygg tröja!! men Elin, du har ju håret för ansiktet.. vart är du??:O

2010-02-18 @ 12:31:08
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0