morgonstund!

Voine voine, jag har sovit jättedåligt inatt. Ni vet när man ska gå upp tidigt och man vaknar triljoner gånger timmarna strax innan man ska gå upp. Alltihop bara för att jag ville gå upp aptidigt. Men nu sitter jag här! Nyduschad och fräsch! Egentligen börjar jag inte förrän vid 10, men jag och Martin tänkte att vi skulle ha en lång morgon tillsammans utan stress och baka scones att äta till frukost. Hur mysigt låter inte det? ♥

Idag är en annan dag hörrni, jag ser fram emot att gå på möten och ha klasser! Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så härligt att du e halvvfinsk! :))



Låter lyxigt med morgon å nybakade scones.. nami!!!!!

2010-02-04 @ 09:59:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0