listan

Hittade en kul lista hos Emelie, och listor gillar vi ju!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick tacos och hjälp av föräldrarna, mumsigt!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Det var där omkring jag gick upp, tidigare än vanligt!
Vad gjorde du för 15 min sedan:  Satt vid Facebook och skrattade lite.
Det sista du sa högt: "Heemlisar! Spännande!"
Det senaste någon sa till dig: "Nej men projekt!"
Vad har du druckit idag: Ingenting än så länge, om man inte räknar mjölken till gröten imorse..
Vad var det senaste du åt: Havregrynsgröt med blåbär, honung och mjölk
Vad var det senaste du köpte: Min lägenhet i ännu en månad till :D
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är brun och intetsägande (jag vill ha en som är prickig och fin!)
Vad är det för väder hos dig nu: Galet snöande!
Godaste glassmaken: Inget slår vanilj, och vanilj med chokladkross slår vanlig vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Sover du tungt: Mjäe, inte särskillt. Eller det kanske jag gör.
Drömmer du mardrömmar: Ytterst sällan. Men jag drömmer argdrömmar då och då. Så jag råkar slå Martin i sömnen för att jag tror han gjort något dumt. Whoops!
Trivs du med ditt jobb: ja, i massor! Och från och med idag är jag ju fast anställd dessutom!
Favoritklädsel: Shorts och linne på sommaren eller ett par mjukisar.
Favoritlåt just nu: Ane Brun - Big In Japan
Vad ser du om du tittar till höger: En massa papper, skrivare och en väldigt färgglad pelare
Vad gör dig glad just nu: Att jag sitter inne och kan titta ut på snön som vräker ner, istället för att begravas i det
Vad ska du göra härnäst: Jag tänkte planera min showklass jag ska ha imorgon
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite halvt irriterad och hungrig
Favoritgodis: Sura saker
Kläder just nu: Jeans, svart linne, lila t-shirt och brun kofta med svart skärp i midjan
Sommarplaner: Jobba och försöka resa någonstans
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej jag var inte skapt för instrument, jag dansar till musik andra skapar istället!
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, men jag kan älska att vara uppe tidigt och ha hela dagen framför mig
Vad är viktigast för dig: Att ha bra relationer till människor omkring mig
Snarkar du: Ja när jag är förkyld så grymtar jag som en gris
Stjärntecken: Jag är ett stolt lejon! Raaoowrrr!
Äckligaste insekten: Jag gillar knappt några insekter alls..
Stökigt eller välstädat: Välstädat, det är en kamp hemma.
Längtar du mest efter just nu: Att snön ska försvinna och att våren ska komma NU!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kul att läsa mer om dej!

2010-02-01 @ 20:24:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0