hmpf

Mitt möte gick inte så hiskeligt bra som jag hade hoppats. Men jag är nu fast anställd på Kulturama, och det är ju en bra sak. Det underlättar verkligen att ha fast månadslön och att ha lön året om. Tidigare har jag ju fått jaga jobb och nästan fått panik om jag började bli sjuk, då skulle jag förlorat alldeles för mycket pengar. Så jag känner mig ganska glad ändå, men jag tänker fortsätta trycka på dem uppe på kontoret. Den vinner som är trägen.

Senare idag blir det bara en massa dans, det som jag är bra på. :) Det är min tur idag att hålla i lärarträningen, och det får bli hiphop, jag hoppas bara att det kommer några. Så passa på att komma om ni bor i Växjö och dansar på avancerad nivå! (Alltså undervisar eller dansar i grupper med väldigt hög nivå, det är väldigt lärorikt!) Det är ju lite dum tid så det går sällan ihop sig. Vi tränar mellan cirka 13.45 och 15.15. Senare ikväll blir det OnStageträning, och lite jazz på slutet. Mellan allting hade jag tänkt trycka in planering också. Effektiv tid är bra skit!



Början på ny vecka och månad! Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

attans, varför gick det inte bra?:( kanonbra med fast anställning, tummen upp!

2010-02-01 @ 21:57:17
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0