hemma igen!



Elevernas afton idag då, tyvärr var det väldigt dåligt med publik. Men jag ställde in min sena klass idag och drog med mig alla elever dit, så de som stod på scen fick lite stöd iallafall. Kvalitén på uppträdena varierade lite, men det ändrar ju inte att de som stod på scen faktiskt har ansträngt sig. Eloge till dem! Blev inte speciellt bra bilder, men den ovan var iallafall Charlene och hennes elever. Inspirerat av Jabbawockeez! Några av OnStagearna var med också, grymt jobbat! Efteråt fick jag och Martin käk hemma på peppen, galet gott. Det tackar man inte nej till! Yummie!

Nästa gång det är Elevernas Afton, passa på och ta chansen! Det är faktiskt jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: Charlene

Cool bild! Den vill jag gärna ha. :o) Kul att bli omnänd i någons blogg! ;o

Dock gjordes denna dans vt 2009, innan jag ens sett Jabbawockeez. Tihi! De snodde "min" idé (som om ingen använt masker förr) ;o)

Superkul att både du & Emelie tog dit era elever!

/Kram

2010-02-20 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0