done, färdig, finito

Jag är helt slut verkligen, men också väldigt nöjd! Vi har nu diskuterat uppvisningen ordentligt, och jag tror att det kommer bli så himla bra! Och alla vet lite riktlinjer för sina nummer så det blir lättare att få en röd tråd. Och det känns bra. :) Och dessutom är det ju alltid så himla roligt att träffas!

Nu är det också allmänt kännt att jag och Martin är fattiga, haha! Alla överlät sina rester åt oss, så nu kan vi ha matlådor i några dagar. Hur bra som helst! Det ordnar sig alltid, så är det ju bara. Jag längtar verkligen till mars, när lönen börjar trilla in som vanligt igen. :P


Martin drog till Campus för att trumma med Candomben efter att ha käkat på Kulturama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0