bra start på en bra dag

Mmm, jag har precis proppat i mig en massa scones. Det finns fasen inget bättre än att gå upp lite tidigare och käka en ordentlig frukost! Yummie. Och idag blir det en bra dag. Tror ni inte? Det tror jag. :) Det väntar en massa träning idag, dels afrojam på lärarträningen - passa på att komma och testa kl 13.45 om du dansar på avancerad nivå! Och dels så ska jag vikariera lite för Emelie idag. Hon är sjuk så jag skulle hoppa in och ta hennes jazz F3 som ligger efter OnStages träning, och även jazz prep som jag själv dansar i. Det ordnar sig. Massa dans iallafall - tur att jag känner mig pigg och på G.

Min kväll igår var förresten hur mysig som helst! Martin och jag gick och handlade lite så att vi kunde laga trerätters. Riktigt, riktigt lyckat! Och vi klarade oss utan TVn en hel kväll, så vi kunde umgås på riktigt. Awesome alla hjärtans dag!

Förrätt: Egentolkning av Toast Skagen, toast med skagenröra, ägg och ost.
Huvudrätt: Ädelostgratinerad fläskfilé med ris
Efterrätt: Aprikoshalvor med smält After Eight på och glass till.

Riktigt gott, och gissa om vi var tjocka sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0