bokrea!

Jag kom hem med nya kompisar i år också. Det har blivit tradition, varje år måste jag köpa iallafall någon bok under bokrean. Annars köper jag egentligen aldrig böcker. Lisa och jag var där vid 8-tiden imorse (skulle varit där när det öppnade vid 7, men gissa vem som försov sig?!) och handlade. Det blev en bok om att spå sig själv, perfekt för det står om pendling i den! Jag ska bli grym på sånt där hokuspokus. Och en bok och sushi också, så mina och Martins planer på att göra egen sushi kan bli verklighet någongång.

Fick brunch med scones och massa gottit hemma hos Lisa efteråt, myspys! Nu kom jag precis hem från att ha tagit igen en klass, street avancerad. Det gick jättebra, love my dear students. Var galet osugen på jobb tidigare idag, men när det väl är klass har jag apkul - älskar mitt jobb! ♥


Kommentarer
Postat av: pancake

fick också med mig lite böcker hem från bokrean =)

2010-02-25 @ 17:47:12
Postat av: elin har ordet

Åh vilka då? :D

2010-02-25 @ 19:01:35
Postat av: Ronja

några bra boktips?:)

2010-02-25 @ 20:49:38
URL: http://typisktronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0