sandys



Jag har gått och trånat efter en morotskaka inne på Sandys jättelänge nu. Jag har provat i princip alla morotskakor som finns i den här stan. Jag gillar morotskaka med andra ord. Och jag gillar Sandys. Det är mysigt där inne, stolarna är sköna. Men. Morotskakan var inte ett dugg god. De hade fått den att se lite fancy ut, men sedan hade de stoppat i massa valnötter överallt och geggan var stel och konstigt. För 37 jävvla spänn. Ett helt inlägg för att ni ska slippa en dålig erfarenhet.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Okej, ingen morotskaka på Sandys (checkar av i listan). Bästa fiket i växjö enligt dig då, elin? :)

2010-12-07 @ 05:03:22
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: sara

jag tycker den var jätte god men vi alla har olika smak=) dem har ju annat gott att äta annars.

2010-12-26 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0