såhär dan före dopparedan

Jag har mestadels trängts med en skock hysteriska shoppare i stan och på Samarkand idag. Men jag och Maja hann med att mysa på fika, byta julklappar (fick en superfin maskeradmask - perfekt till vår nyårsfest med maskeradtema!), handla lite och flamsa omkring. Köpte även ett sista paket till Martin att lägga i julstrumpan för julaftons morgon. Kommer bli en kanonjul! När jag kom hem har jag sedan mest bara slagit in de sista paketen, städat iordning och tänt en massa ljus. Iiiiih, och imorgon är det julafton! Love it!


Mitt nya peacelinne från JC och en skön kofta från Indiska som jag köpte tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

fin elin vid fin gran!



feliz navidad på dig och martin <3

2010-12-23 @ 23:00:10
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: lillbabs

du har så sjukt skön stil, kan du inte lägga upp fler "outfitbilder" det hade vart askalas((: God jul pårej och pojken din!

2010-12-24 @ 01:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0