myskväll



Ännu mer avslutning idag. Dessa pepparkakor, jag kan ju verkligen inte låta bli att smaska i mig några vid varje avslutning! Men idag hade jag lovat att baka något till mina avancerade hiphopare (ja, fikagruppen.. jeez vad vi fikar!) så det blev även vit kladdkaka för min del! Och så lite kärleksmums som Elvira hade med sig också såklart. ;)

Well, mina gulliga elever alltså! Elina och Izabelle gav mig en chokladask, och Annie gav mig tre bearnaisesåsdippar från Max! Haha, hon jobbar där och jag har tjatat så om hur mycket godare deras är i jämförelse med McDonalds! Sweetnoses. ♥

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

Jag läste Myskväll. Jag såg choklad och sås. Jag tänkte: Ska ELin och Martin doppa chokladen i såsen? vart är majonäsen? har jag varit hos er en hel del? I think I doooooooo

2010-12-15 @ 00:17:26
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 01:47:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0