lite trött och snurrig



Haha, ugglor är schyssta snubbar, jag menar titta på den! Haha. Lite sådär kände jag mig när jag kom hem imorse. Gick och la mig direkt, fick värma mig hos min älskling några timmar innan han skulle upp och dra till skolan. Och såklart har det ringt fler idag än det nånsin brukar göra! Halsen är väl som förut, men jag dricker te så det går nog bra snart. Eftersom det är julavslutningar nu hela veckan så krävs det inte så mycket fysisk aktivitet från min sida, så det ska nog gå utmärkt.

Och bionatten då? Well, vi fick se Love and other drugs (lätt bortglömd, funkar som tidsfördriv), The Town (booooring) och Easy A (roligare än väntat faktiskt!) och jag kom nog hem med mer godis än jag gick dit med. Vi fick massa snacks och grejer hela tiden så det räckte och blev över! Naturligtvis plockade jag på mig av allt även om jag inte var sugen. It´s what I paid for damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0